weirdo



något underligt inträffade precis. jag fick mejl från någon jag brukade känna som tyckte jag skulle agera mellanhand mellan en av mina bättre vänner som jag egentligen inte har någon kontakt med nuförtiden och hans ex. jag har aldrig träffat ex:et. det var för några år sedan, eller flera år sedan det var de. nu är hon allvarligt sjuk och min fd vän ville att jag skulle kontakta honom så att han kan kontakta ex:et
vilken mess. jag förstår inte varför fd vännen inte bara kontaktar honom även om de inte är vänner längre, jag har ju nada med något av det här och göra. hon är nog den mest dramatiska människa jag vet. dessutom hade inte ex:et ens bett henne kontaka honom, det var bara något hon trodde ex:et ville. och tja, det kan ju hända att hon vill det.
men jag har inte pratat med honom på telefon på över ett år. senast vi pratade på msn var han bara otrevlig och okänslig så jag har lix inte så mycket behov av honom i mitt liv just nu.
jag vet inte ens om han kommer ringa henne, han är ju som han är. ( läs en förvuxen bäbis)
oh, the drama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0