ettmålomdan-dieten

japp. det är den jag kör på nu. och så äter jag för mycket då. runt tvåtiden när jag släpat mig upp
kunde knappt somna igår för magen blev arg för jag inte stoppat i mig tillräckligt. men det är ju så trååkigt och äta själv.
han var här igår men jag somnade ensam. vi ignorerade fotbollshysterin och tittade på två hela filmer i rad. vi verkligen tittade på film. när hände det senast? vi har kanske lyckats med det en gång. jag ville inte alls att han kunde gå och det sa jag till honom..sen efteråt. får se om det blir tid eller tillfälle för mig att ta för mig av honom en annan gång. så länge jag gör det. så länge jag klär av honom. då får du som vill, sa han. jag är otålig.
jag blir knäpp på att gilla folk. blir hetsig och moody och bekräftelsehynda. och är beredd att släppa allt bara för att få ligga och bli adored i dennes säng. det kommer förmodligen gå åt helvete snart och jag blir ledsen igen. så länge sen vi faktiskt umgicks. gjorde saker. och det funkar och är trevligt. vi kanske bara borde va vänner. utan benefits då menar jag. men ack det där med den dragningen till honom

jag blir lite stressad över att inte göra något. jag har fan inte ens läst en bok denna veckan. inte badat, inte direkt sökt jobb heller. nu borde jag lära mig min kamera..plocka undan lite kanske
istället borde jag kanske ägna mig lite åt självrannsakan. om hur jag ska göra för att lära mig kompromissa. att det inte är livsnödvändigt att få min vilja igenom hela tiden. hur jag ska bli en bättre vän och odrygare människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0