konstiga saker som hände den här helgen

*tjusigt killen skickade ett sms..
-god nytt år
andra smset--(utan att jag svarat)
-hamnade fel och menade, glad midsommar

w00t???

jag blev confuzed så jag svarade aldrig.
fick samtal från englandet igår..fint som snus. ringde upp 100 spänn på några minuter men vad gör väl det..

*blev upphånglad i kön in till prettostället. klart jag blev paff. gissa av vem
väl inne på klubben slaknade vi för djna sög svettig pung.

*gick hem från honom till henne idag. på vägen möter jag e och hans brud. e säger att jag har blod i ansiktet..tänker..vafan, vart har jag gått sönder den här gången? men det var nog bara ett finger jag hade bitit på nagelbandet lite..var till och med lite blod på kassen. hade gått och strykt undan luggen ur pannan med den handen förmodligen. han kommer ha roligt åt det ett tag, e.

mörbultad, trött & glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0