fylleblogga

här sitter jag med ont i huvudet efter kvällen. 2 flarror vin delat med angry glen.
vi har blottat oss på stranden, pratat snusk..as usual. ätit brownies..
like the good old times. vardagsalkoholism..we like!
dessutom åt vi god sushi på stranden med suicidebugs på. jag skrek..jag hatar er!! ett antal gånger men inte säker på att dom fattade.
sen folkets park och mer vin. myys bakom glajjor. sen debban och spana och snacka skit
imorgon ska jag upp vid åtta. träffa kusinlove vid kvart i nio för att inhandla frukost och sedan ha cykelutflykt..ännu mer myss.

kvällens citat:
" jag gillar när folk som är antisociala/ bittra och hatar annat folk,gillar mig..då känner jag mig bra"
cam om mig.
jag tar det som en komplimang.sort of..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0