igår var kvällen då alla var där


vi började på vegegårde. vi har nog inte jättehungriga någon av oss jag och bästisen.
det bara slet i bröstet & jag fick hålla in. fixa en fylla istället för och deppa ihop
det gick. även om jag inte came out särskilt full.

hamnade på debban..mötte upp j. glodde på folk
störde oss som fan på ett par. dom hade med sig en spädis! på uteserveringen!!  dom gick runt där och hade den på magen i en sån där sele..och dom drack..bägge två!! inte för att tror att dom var särskilt fulla men hallåå vad är det för fel på människor??
jaha nu har vi fått en spädis och vi tänker inte anpassa vårt liv. vi ska fortfarande vara ute och vara snygga. ingen av oss vill va den som offrar sig och stannar hemma. spädisar ska vara i säng vid klockan 21-22!! det spelar ingen roll om den sover i selen. fy fan alltså. inte nog med alkoholmiljön och passiv rökning för spädisen så var det rätt hög volym.
åhh..det finns så många puckon. till vår glädje blev mammsen och pappsen med spädisen senare utkastade. hoppas dom gick hem och la spädisen då.

anyways..alla var ju där. män jag tyckt var snygga, män jag tycker är snygga. (till och med han som bor i parisbekantingens lägga. som jag bara sett på kort och en efterfest när vi inte snackade. bekantingen säger dock att han är bög. eller "vill inte definera sig". jag vägrar tro på att han är helbög. omg såå het. finaste håret och leendet)
 j fick träffa rätt många som mitt lovelife har kretsat runt. jag pratade bara med en. exlover som gav mig en en väldigt oengagerad kram. och det är han som vill träffa mig. jag fattar inte varför.
vi dansade lite halvhjärtat och det fanns verlkigen potential där. mansmässigt. men jag vet inte jag fattar dels inte hur man raggar på svenska, dels inte hur man raggar på debban. vart det sker lix.
men jag var torr som fnöske och lite off vilket störde mig..kanske för att jag inte var så full dunno, men jag raggade inte upp någon iaf. det var aldrig riktigt läge. jag hoppas på nästa helg. det måste hända något snart. det är trååkigt som det är..och då ska jag vara frisk på riktigt..

nu ska jag ta tag i och söka lägga och sen gå en sväng till havet tänkte jag.
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0