klenissjuk


gick hem från jobbet idag. mådde illa och orkade knappt prata med någon.
det bara dök upp och gjorde mig kritvit i ansiktet.
jag brukar vänta till någon kör hem mig.
sa till jonas att jag inte mådde så bra, men gå hem då. ok då sa jag.
har sovit nästan hela dagen,
tänker va hemma imorgon också..för säkerhets skull. ok, jag är lite lat men det är också så pinsamt att behöva gå hem från jobbet. vet ju inte vad det är för fel på mig.
får sådana skumma sjukdagar ibland. då jag kräks, eller håller på att svimma eller bara mår allmänt piss. out of nowhere
jag behöver stressa ner och sova. kanske det min kropp vill ha sagt.
mammi tycker jag ska gå til läkaren och kolla upp det. såklart vill hon skylla på mina p-pills.
jag tänker mig mer cancer isåfall. *dramaqueen*

bk to sleep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0