lyssna på den här medans ni läser



fick denna skickad inatt. det är alltså miranda july..världsbäst. jag har redan tänkt ut ett miranda-inlägg i huvudet. om hur mycket jag adores hennes sätt att skriva och berätta. det får bli en annan gång. det är blonde redhead som gör musiken. låten heter top ranking

jag har haft fint sälle hela dagen i solen, vid hav, i park, hemma i soffan. pratat snusk ätit godis spanat osv.
ändå känner jag mig som ett fuckup när hon åker hem. som att jag glömt hur man är själv. hur jag blir lugn då.
det är vid sånna tillfällen jag brukade be exlover att komma hem till mig. det är sjukt mycket lättare att be om närhet/sex än något annat. som att lipa i någons hår
jag vet inte varför det är så mycket som gungar nu, varför jag är sånt svin ibland.
att det alltid finns så mycket ilska jag tar ut i fel riktningar. att ni får ta det.
ska bli bättre på att snacka om saker..våga säga rätt ut.
vet inte om jag ska träffa honom eller inte. varför är det så att man tar åt sig när man känner sig lite dissad trots att man själv i sitt huvud dissar å tycker att någon inte är het eller spännande osv. eller att man kanske heller inte egentligen vill ses så mycket men alltid alltid vill att han ska vilja. att inte va så bra på att kunna ta nej när man själv mycket väl skulle kunna tänka sig säga nej. när man avvaktar och låter den andra bestämma. denna passiviteten stör mig. att vänta in någon som får bestämma. varför bestämmer inte jag mig? velis
och att det alltid blir så att när man inte håller avstånd mer så försvinner det, han.
det går inte att va trevlig helt enkelt. tycker inte att han har rätt att dissa nu om jag bestämmer mig för ett jag behöver sällis-mess. ska vi leka? denna tröttsamma jagaleken. kanske därför det alltid varit något. jag har varit otillgänglig så himla länge nu. nu är jag här..då skiter det sig.
haha..jag är sån hangup-brud. vad skulle jag vara om jag inte hade män runt mig som gjorde mig frustrerad genom att bete sig helt weird..

har ev ett objekt att släta över. i will do. i think. ska bara hamna på samma fest som honom också.

när klockan blir sent så behöver jag vadsomhelst. det gör mig knäpp. att vara needy.
men sen sitter man som nu uppe lite för länge tills man inte ens kan tänka klart och går och däckar istället.
det är också ett sätt.

Kommentarer
Postat av: j

http://youtube.com/watch?v=DUCQmVuMp70
puss säg till så stannar jag på soffan nästa gång

2008-06-02 @ 21:30:55
URL: http://www.jonnaellen.blogspot.com
Postat av: tjeck

wtf!
du ska ju sova i sängen..med mig..såklart!!

2008-06-03 @ 00:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0