midsommarstånd

haha..freudiansk felstavning. tänkte skriva att det skämtas mycket om midsommarstång..på ett snusksätt..


hos bästisen. kusinen var här innan och hängde..vi har ätit godaste middagen. får nog vänta med efterrätt lite alltså..skönt att ha tid. ta det lugnt. ikväll blir det utgång minsann.


tror jag kommer missa sex and the city-premiären imorgon. men jag har den mest giltiga ursäkten man kan ha. jag ska ha sex in the city..:) men det är ju faktiskt fallos-helg.

glad midsommar.en särskild hälsning till mina darlings i englandet. alltid ska ni hålla på och fira utan mig. jag saknar er. ha det bäst på midsummer eve.

Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

Blir nog en riktig Mudsummernight dream :D

2008-06-20 @ 18:54:47
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0