så här är det att jobba

jag har inget liv. kommer hem glor på the hills. somnar.däckar en timme ungefär. går upp .går inte ut med hunden. går inte till mormor. orkar inget. tänker ut blogginlägg..hinner/orkar inte skriva dom.
får inga böcker lästa.
ikväll ska jag iallafall skriva klart det där brevet och skicka.

tanke klockan 08.40 på jobbet då jag väntat på en lastbil sen jag började vid 06.00
kan man dö av trötthet?

längtarlängtar till torsdag klockan tolv då jag går av mitt skift.

haha min lillasyrra tog taxi idag!! från byn. det händer aaaldrig. jag tar aldrig taxi här. kanske hänt 2ggr i mitt vuxna liv.
men så kom inte bussen..popsis skulle ner och hjälpa mammi i secondhand-affären hon frivilligjobbar i ibland.
uteblir bussarna så betalar kollektivtrafiken för taxi häromkring. det är bara och skicka in sitt kvitto (gick på 260 spänn för 1,5mil. reminder varför jag aldrig åker taxi..ens i städer)
mormor måste blivit sjuukt nyfiken när hon såg en stor taxibuss svänga in hos oss.
hon har inte ringt än..impad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0