score

:)

igår gick jag hem till e som jag föreställde mig skulle ha många snygga singel-mansvänner där. det fanns en man..han var inte singel. inte snygg heller. dracka massa sprit väldigt fort. min mission med kvällen var supa som fan eller ligga. vilket jag inte gjorde någon hemlighet av..haha. måste sluta prata mitt craving efter sex med nya människor.
jag lyckades med bägge mina uppdrag...:)

vi gick först förbi debban..för mycket folk..fortsatte till köttklubben..
haha på en halvtimme hade följande utspelat sig.
*jag gick på toa.
*såg en söt kille vid ett bord..går fram presenterar mig..han hette kanske henrik?? öhh inte säker. så dålig på att komma ihåg namn som full. på något skickligt sätt, odödlig som jag var med all den spriten i kroppen,så stämde vi träff vid utgången vid halv 3. värsta schyssta grejen..ska forstätta med det..så behöver man inte hänga lix.
*dansade lite
*raggade på en annan killle på dansgolvet..han log mycket var söt och sa lite ursäktande att han hade brud
*sen rökte jag med en annan snubbe som jag lätt kunde fått men blev för mycket torgskräck blandat med fylla så jag lämnade honom
=3 raggningar på en halvtimme alltså. det var nog kombinationen mycket fylla och köttklubb..fan jag ska alltid gå dit när jag vill ligga.

killen jag valde. kille no 1 får nicknamet tjusigt-killen. eftersom han använde det uttrycket titt som tätt. vem fan använder "tjusigt" nuförtiden förutom gamla tanter? jag var en tjusig tjej sa han..haha. och hade tjusig bh.

anyways..vi drog. jag och tjusigt-snubben. han var till och med lika gammal som mig. åkte svarttaxi hem. det hade kunnat bli så jäävla dålig eftersom jag först höll på att däcka på toan..fan inte dricka på ett tag alltså. sen låg jag mest i fosterställning och ville absolut inte ligga. han lät mig va tills solen gick upp.då vaknade jag till liv lite..äntligen. och sen låg vi i timmar. hett. med morgonsolen i ögonen.
tänkte först att det skulle va så ovärt med honom men han kompenserade som fan på det området som inte var så imponerande om vi säger så..
så himla nice och träffa män man kan va så avslappnad med. vi knullade, fnissade och pratade där vi låg nakna i hans lakan.
det är så det ska vara. hela närhetslängtan och det fina i att bara ligga och röra varandra..älska goskillar.
han vill träffa mig och ligga igen men njää han e inte tillräckligt min typ även om han e schysst
haha..han lär varit såå trött idag. har jag med varit och dessutom bakis hela dan. urk

inte gjort något vettigt alls förutom att träffa e och hans brud på stan lite och sen sova, skvallra per telefon.
såå trött nu.
nu. sängen. bums

Kommentarer
Postat av: j

du borde vara här..! eller så borde jag vara där nere med dig. vi hade kunna ligga på stranden heeela dagen och bara ha det gött och vara lediga. jag har typ ledighetsångest. funderar på att se blades of glory hur kul kan det vara?!

2008-06-09 @ 11:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0