snokare och fatso

ok såhär är det.
jag har två helt uppenbara snokidentiteter som med jämna mellanrum går in på min helgon (helgon, som lunarstorm fast med grå bakgrund,,jaja,,got it cam)
VILKA EEE NI???
jag har en suspect. men sen är jag rätt paranoid också.
jag skriver ju ens knappt där. raggar absolut inte. det händer ju inget där längre så vafan får snokisarna ut av det? jag fattar inte. jag vill veta


såg idag att mina jobbyxor är storlek 46. 46!! de har suttit som stora skejtbrallan innan. kunde dra dem över höfterna..men inte nu. tror visserligen att mamma lyckades krympa dem någongång. hoppas det.
men jag försöker intala mig att man inte kan ha storlek 27 i midja och 46 i ett par andra byxor. eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0