studenter

man börjar bli lite trött på allt stök i stan.
varje dag är det någon ny kull som tjoar är fulla, åker runt i bilar, stoppar upp trafiken. helt enkelt är ivägen och stör oss andra.
popsis tar studenten imorgon. det är mycket som ska fixas här hemma på landet, jag vill helst sova.
blev inte så mycket igår kom hem lite fullis efter champange hemma hos j..(!) och öl på debban. såg ett span med sött ruffsigt hår, från lördags men han hängde med någon tjej. som vanligt orkar jag inte. det händer inte. miles mellan mig och dom. det blev det ju noll action för mig så jag gick hem. deppade och somnade. händer inte något snart så blir jag knäpp. och jag tänker verkligen inte sitta och vänta på dig och dina antydningar på hur du ska komma till mig. det kommer inte hända. men kan inte någon bara ta mig..åhh
nu ska jag äta och laga mat tills imorgon
helst skulle jag vilja ligga på sängen och lyssna på death cab for cutie - grapevine fires och låta den rysa i mig. och tänka på saker jag är confused över.
det får bli en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0