tristess


jag kan inte riktigt knyta ihop någon påse.
mina kollegor är trevliga. tagit hand om en liten kille med långt svart hår som har lite babyface.
en gammal sommarkollega har blivit singel och försöker vara en såndär kille som skall låtsasbråka med alla tjejer och vara charmig. det är så tydligt hur han vill ha uppmärksamhet hela tiden.
idag sa jag till honom att jag tyckte det var skönt att spöa och spöas..
- lite bdsm-brud i dig, sa han och flinade stort.
jag pratade ju träning då va..men funderade ändå lite på det, om jag har den dragningen i mig. dragning har jag iallafall, mycket. både för våld och sex men kombinerat??

bostadsmarknaden är cp. det borde jag veta. om jag lägger upp en tuttbild med min blocketannons..tror ni jag får svar då?

jag håller på och trilla dit. har en emovecka. tänkte vara hemma i helgen men vet inte om jag pallar, behöver vara med någon.
behöver bli kramad av honom. jag ligger så jävla risigt till men låtsas inte om det.
popsis säger att jag inte får träffa honom nu, din kropp tål inte det! haha..efter att hon sett mina blåmärken lite här och var

emogay

äta sova jobba dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0