burgare


alltsa vafan e det med coca-cola.
e det sa i sverige ocksa? har har dom iaf borjat salja 600ml flaskor istallet for 500ml. liksom tagit bort 500ml a tvingar en kopa 600ml. snart borjar jag en tjurbojkott. jag behover inte 600ml.

tacka vet jag burgerfuel
dom serverar organic drinks till sina meals.
burgerfuel ar en schysst hamburgarkedja i nya zeeland.. i love burgers. veggo da alltsa.
och dom har 5 veggoalternativ..burgarna ar skitstora..pommensen ar asgoda. frash bra junkfood.
det ar lite rockabilystil over stallet. personalen ar avslapnad och ickesonderstressad.
jag vill ta den har kedjan till sverige!


shit jag maste lara mig hantera mina moody-ryck. jag blir sa forbannat otrevlig och det tar en stund innan jag fattar att jag maste va for mig sjalv ett slag och lipa av mig. fattar inte varfor jag blir sahar nu.
 men nu har jag haft nagra timmar pa mig att bli snall igen och jag tror jag ar det nu.
jag borde verkligen saga forlat idag.

ska ata lite chokladdigestive..sa blir det bra.
peace out

Kommentarer
Postat av: pop

åh, det påminner mig om de goda burgarna i brighton.

2008-03-20 @ 18:03:59
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0