done!



jag är färdigpackad..nästan.
för mycket med mig..som vanligt. ska försöka hinna fixa iväg ett brev innan jag drar också..
idag när jag pratade med parhästen försökte jag komma på något below disabledhumor som roar mig. jag kom inte ens på det..dåligt. det är något. jag har bara glömt det..

c säger att jag ska packa ner kondomer men jag är sådär tjejig å tycker det är pinigt och köpa men jag skaa..om man ska ligga med skabby backpackers lix.need it.
ber om ursäkt på förhand om jag glömt ringa någon innan jag drar..vet inte riktigt vad jag (halv)lovat..
kan hända att bloggen får vila 1,5 månad men jag ska försöka komma med lite juicy stuff så att säga. eller iaf skriva om äckliga djur jag sett. (tex liten hårig räka..HAHAHA. sååå glen-internhumor)
på onsdag åker jag alltså till andra sidan..så långt man kan komma..typ. aukland.
min lillsyrra kallar mig tydligen slampan i familjen inför vänner..well jag får väl försöka leva upp till det då..

innan jag drar ska jag hänga med vänner..öla. kanske skaviälska?-killen ska hänga på. hoppas att han kan sluta antyda att han har the hots för mig..det är tjatigt å irriterde.
alltså säger man ska vi älska till mig så slaknar jag..rejält. då är det kört.
samma med en kille som kräks på en..vilket hände brudbruden..alltså. nej. det blir inget då..not at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0