himladykare


ja. da var man det ocksa.
komjolkare och himladykare.
ibland kan jag tanka att jag blev litelite besviken pa att jag faktiskt inte blev mer radd.
jag har varit radd for det sa lange och nar jag val hoppade ur planet sa var jag inte speciellt radd.
fear is pleasure. ibland. det far mig vaken. langst ut i huden efter att kannt mig sa langt in ett tag nu.
jag marker min introverta sida. den behover plats, rum ..fa finnas. jag behover fa ga runt och tanka for mig sjalv mycket. slippa bli tilltalad..tillbakakallad.
jag har aldrig haft energi till att vara ute sarskilt mycket.
jag haller hellre kaft.

jag marker mina daliga sidor. min otalighet, rastloshet, min aggresivitet nar vi reseplanerar. hur jag inte vill anpassa mig. hur jag forvantar mig att bli last och inte laser andra eller kramar andra nar dom behover det.
hur jag inte kan ta nar nagon blir arg pa mig. hur jag vill kunna braka pa riktigt mer an tjura.

i forrgar satt vi under stjarnorna i varma terapeutiska poler. det var massa snygga asiathonor dar.
m och i passade pa mig sa jag drack  tillrackligt med vatten. eftersom jag har tendenser att yra och nastansvimma av for varmt vatten

vi tjurar ratt mycket..sarskilt jag och i.
men sen koper jag mig glad och mindre hetsig.
kopt snygg leopardbh, persikofargad bomullsklanning med hastar pa, billigt pa rea (hastarna ar valdigt du ellie)
idag kopte jag en MOR parfym med snyggaste flaskan ever. det ar dubbla priset hemma (eleven.se) pa deras parfymer och just denna gar inte ens att kopa dar
image54

sen har jag kopt olika lerscrub harifran.
funderar pa att ha hastklanningen pa popsysterns student.
imorgon aker vi..antligen. jag ar otalig.

jag anvande en sandar skrubbsten haromdan. jag skrubbar for hart..sa jag fatt lite sar..och rivit upp ett gammalt arr. bra dar.
haromdan at jag en skitgod burgare pa burgerfuel..med tofu, jordnotssas och avokadosas.
sa jag att dom har veganburgare ocksa?

m sa idag att jag ar fit. att jag ar musklig. ohh jaha sa jag. det kanske jag ar. men det var ett tag sen jag tranade om man sager sa. det marktes idag nar vi gick i 4 timmar. massatrott.
snart ska jag sova

Kommentarer
Postat av: ellinor

hahaha, det första jag tänkte när du sa persikofärgad med hästar var oooooooh det later underbart. very me. haha loves you xxx

2008-03-23 @ 15:04:52
URL: http://ellinor.blogsome.com
Postat av: pop

oj oj oj..så du ska komma på min student iaf ^^

2008-03-23 @ 15:10:00
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0