jaha..da var man femme igen da

ah. wellington.
cuba street. designeraffarer och exklusiva vintagebutiker.
jag speedshoppade.
handlade
-ett par rosa klackskor (!! jag veet) billigt. typ 150 spann. dom kostade runt 700 fran borjan. ah vad jag kanner mig bra och duktig nar jag koper sant pa rea som jag absolut inte kunnat kopa annars
- en hast t-shirt i en skateaffar. jattesot. lite stor kanske. hastar ar mitt nya.
- en tygpase med synthar pa. den var ratt dyr,,men synthar lix!! jattesot.
- en traningsjacka. en san dar gammal. som adidas fast inte adidas. vinrod. vintage. billig.love it.
-halsband med snackberlock.

jag var glad den dagen..sen sa kom jag till en irlandsk pub..och velade lite over vad jag skulle dricka..sen sa hon..
-..we have bulmers too.
JAAA..engelsk cider ftw. alska bulmers. mumma.

jag ar lite rod.
jag ar glad over att mannen ser ut som engelska rockkillar i den har stan. mumma x2.
medans jag sitter har och surfar sa har paret lite sexytime. sa dom iaf.
man far ju passa pa och planera nar man ar ute sahar..

forresten..ellie, anca. kan jag och bastisen komma till englandet runt den 7e maj?
ha det sa fint i sverige nu..
och ak hit...men inte i sommar. den har stan ar 12gradig da..= not so good

nu haller jag pa att kissa pa mig. det har jag hallt pa sen jag for 1,5 timme sen lamnade 80-tals baren vi olade pa innan..nu ska jag hem och kissa!!

Kommentarer
Postat av: annica

klart du får! fast det är typ sista veckan på mitt projekt så jag kommer vara monsterupptagen. blir så avis av att läsa alla coola grejor du har för dig så här års.

2008-03-27 @ 13:25:32
Postat av: ellie

femme divine, jag ar sa sjukt avundsjuk pa dig. mannen i mitt liv bor i wellington...kan du ta med honom till mig? later som du har det helt underbart down under, keep it up!

och kom kom kom kom! vi ar alltid upptagna, men somehow lyckas man anda hitta tid att dricka ol och dansa tills frampa morgonkvisten....mystery....

2008-03-27 @ 18:24:03
URL: http://ellinor.blogsome.com
Postat av: tjeck

gott!
ska bli saaa kul att halsa pa..
langtar!

2008-04-02 @ 03:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0