mitt hjalpmedel

ibland nar jag blir lite forvirrad over am och pm sa nynnar jag lite pa den har laten sa kommer jag ihag igen vad som ar vad..:)




jag gillar det har haket. det sitter ett litet japanskt emo i disken. han ar kanske 16 och har palestinasjal och saklart svarta naglar..
vaggarna ar fulla med plansher med japanska spelkaraktarer..

igar innan vi la oss berattade vi spokisar..och sen av nagon anledning kom vi in pa bibeln..
sen kom det fram att m ibland nar jag inte ar narvarande namner mig som
skokan fran bibeln
haha.
om man ar lite smart/bibelpalast kan man klura ut vad mitt fornamn ar med denna ledtraden..eller iaf komma upp med lite forslag. (till dom som inte kanner mig alltsa som laser haer..dvs hogst en person..hehe)
i wont tell you what it is

ah..det finns en fin man pa mitt hostel..han paminner om husband pa haret. alska har. jag tander sa mkt pa snyggt har.
jag tror han ar dar med sin tjej..
men om nagra manader far jag the real stuff anyway..lovely

Kommentarer
Postat av: syster H

Hallå! det verkar som du har det bra!:) roligt att läsa lite om hur du har det. sista veckan på praktiken nu känns lite sorgligt, men imorrn ska de bjuda på prinsesstårta för att jag slutar:) ha det riktigt bra! kram

2008-03-12 @ 20:20:00
Postat av: angry glen

la du märke till att jag använde mig av ett glen-prefix? tycker vi ska ha codenames alla fyra. angry-glen, crazyhair-glen, femme-glen och emo-glen. gissa vem som är du.
hoppas du har det bra där nere! det är säkert tokhäftigt allting.
jag ville mest berätta att jag numera officiellt HATAR p*** o killar i allmänhet o aldrig ska ha en kille. han kan dö for all i care.
du är min spy-bitterhet-över-killar kompis, har du märkt det? :) love you, xxxxx

2008-03-12 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0