nya zeeland calling


har blir inga barn gjorda. bokstavligt talat
och jag ar grisrosa pa delar av kroppen
m & i ar sjukt bra. aven om jag, vi tjurar ibland.
det ar fint har. jag gar och slapar i flip flops och ett par for stora skejtarshorts
m&i e sa bra..vi kan prata om nastan allt..jag far fraga om nastan allt. jag confessar mkt..
a jag kan fraga m om kukensaker jag alltid funderat pa och inte vagat fraga nagon..
tex om man kan fa stand i jeans och hur det isf gar till..det kan dom tydligen.
nu vet jag det
laste i lonely planet att det anses vara hippt och sexigt att jobba pa cafe har.
sexigt?? fattar nada
dock sa ar det bara asiattjejer som ibland ar sadar pa engelska.
och jag vill bara saga det igen..japanska tjejer ar saaa heta. oh maj god.
i nasta liv ska jag aterfodas som en japansk indietjej..shit vad jag kommer fa ligga da.
ahh jag ar inte sa intresserad avdet dar anda nu..faktiskt vi var ute pa ett stalle som nog anses vara alternativt..dom spelade typ green day och annat i pa den nivan...en del killar sag blink182-ut men det var inget som foll mig i smaken direkt..orkade inte..men hade fint anda. den enda som klamt pa mina tuttar ar i..:) an sa lange..

flygvardinnor ar sjukt underskattade.
dom gor allt i 180..ler a ar talmodiga med alla gnallisar..
dom ar serviceminded pa riktigt.
me like

ill be bk.
puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-10 @ 10:16:10
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205133484_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-10 @ 10:18:14
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0