updator



japp. da var jag tillbaka i nagon som kan betecknas som stad igen
tank australiensk landsbygd. fast inte i australien da. byt ut far mot kor
jag har klatt mig i blastall och akt motorcross fort som fan!
hur kul som helst..om jag inte hallt fast mig i bonden som korde sa hade jag trillat baklanges av vinddraget..i tell you

jag far sanna moody-ryck. blir svinigt otrevlig och tjurar som fan. gnallfitta.
tanker pa om jag kanske borde borja med pills mot huvudet igen..dunno
jag tjurar tills jag breakar och da ar dom sota och jag bara pinsam och lipig och obekvam.
sota ar dom.
kommer pa mig sjalv med att sallan saga forlat nar jag ar ett svin.
men det ar bra alltsa. solen ar bra.
ibland kanner jag mig bara lite off eller fly forbannad.
ge mig ett ligg eller lite spo tack..

kopte en latsasskinnjacka idag..da blev jag glad. jag ar alltid sa tontigt..tjurar..men sa fort jag koper nagot blir jag glad och glommer ryggvarksgnall osv..
tankte kopa en annan jacka ocksa..men gjorde inte. om den finns i aussieland sa ar det ment to be. det far vara nu..

jag funderar pa att gora en sak..det ar lite hemligt och jag blir helt nervossvettig av tanken..men det kanske hander snart isf..jag berattar sen om det blir nagot..

haha..vi maste lara oss lite att inte prata sa mycket skit..(snusk) mitt bland alla pa svenska..
forr eller senare dyker det upp nagon svensk omkring..eller sa anvander vi engelska odiskreta ord utan att tanka pa det..som SEX..eller buttplugg..hehe eller som nar jag utforligt berattade om hur jag blev av med min oskuld..a vi sen markte att det satt tre svenska brudar next to us..eller nar m sa..: hon maste ha sillisar!! om en tjej..a tjejen var blond och sag svenne ut..
fast min biggest secret avslojade jag for dom borta fran alla tjuvlyssnande svenskar..det kandes lattande..

nu ska vi ata nudlar..dricka ol. jag ska sluta tjura och
glad pask till er i svedala och ni andra


ps. e jag femmeglen? just nu kanner jag mig som butchglen. (hata killar..jag ska aldrig ha en kille!! = im with you) ds

ps2 j:. jag glomde ocksa int. kvinnodagen..den bara flot bort..d.s

ps 3: kospenar ar som manniskorspenar..dom ar jatteolika i storlek och hur dom sitter och sa..ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0