åh..crap


det var kanske inte ordinary illamående pga för lite mat.
när maten höll på att bli klar mådde jag så jävla illa att jag knappt kunde tänka
jag har en såndär kleniskropp som blir skakig och illamående om jag inte ger den mat..nu hade jag inte ätit på en 8 timmar och jag får betala
sen när jag väl åt mådde jag fortfarande illa..men så brukar det var i början. men hungern tog aldrig vid
somnade..igen. en halvtimme senare sprang jag till toa och kaskadspydde.
la mig i sängen tills jag mådde så dålig att jag ville skjutas..då var det dags igen
nu försöker jag fixa things eftersom man är mest ok när man är nykräkt.
jag ska klara packa. även om det kommer gå långsamt.
jag ska på konsert jag ska åka till england.
har jag åkt till england direkt efter att spenderat natten på akuten förra året, så borde jag fan klara det här
jag vet inte vad det är..verkar inte ha feber eller så. min kropp bara slår lite bakut. bråkar med mig
jävla skrälle
ynk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0