fotdöden


haha..hamburgarmannen sa till mig
-did you miss my hamburgers?
det var ju fasiken snart ett ar sen jag kan honom ett fejknummer efter att han ville träffa mig
och jag hade solglasögon pa mig..han maste verkligen haft en thing för mig
satt pa stranden idag..at ben&jerrys, hallon och drack ol. nice.
mina fötter dör. klackskodöden

träffade moe haromkvällen..
jag gick fram till honom..han sa
-are you gonna hit me now?
sött att han fortfarande e lite radd för mig..

var alla killar sa sma innan?
ikvall har vi dansat till ellies djande..fabulös kvinna det där..
och spanat pa den tatuerade bartendern..*dregel*

ska träffa mum och dad imorn.
hoppas det blir av med husband..jag vill ligga. hangla vid stranden säger jag inte heller nej till..

solen skiner här. jag känner mig lite främling i staden fortfarande men det blir bättre
och det är fint att äntligen ha tid med bästisen..

Kommentarer
Postat av: pop

du prioriterar väldigt konstigt syster...jag har aldrig förstått varför du dissade hamburgarmannen..hallå, grattis hamburgare!

2008-05-11 @ 16:08:45
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se
Postat av: angryglen

heey! hur är england? hur är husband? hotellsex? har bokat min resa till 3e juni nu :) säg till när du är hemma så dricker vi öööl i malmö.

http://www.youtube.com/watch?v=Vv9lhKZEfg4

kolla annika norlings cover på with every heartbeat.

pusss

2008-05-12 @ 20:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0