"hard utat, varldens blod innat"


bastisten har akt hem
jag har varit speedad nu nagra dagar..klubbat mycket..druckit mycket..shoppat.loads
det har ar min avtandning
jag har bara varit inomhus idag. atit pizza kollat persepolis med anca.

den har staden har andrats..jag har andrats. jag maste komma over det.
jag behover anda lagga ner min crush pa stan
dom snygga killarna over 20 syns inte till pa klubbar..min pub e for ljus och det ar bara fula manniskor dar.
visste beachen e fortfarande valdigt nice..shoppingen likasa. brighton e brighton. men pa ett annat satt nu

jag fick sova extra hemma idag. jag kan inte sova med Honom. inte dar
tyvarr..det blev inget hotell..kanske nagon dag nu pa helgen nar han paron kommer hem dunno
det ar schysst vi ar fortfarande som gamla vanner . retas. min manliga motsvarighet. husband.  mannen jag kan slappna av med..prata med..och anda tanda pa honom
men jag vet inte..jag har fortft the hots for honom..men vi kanske borde vara vanner.
jag letar alltid och jag hittar aldrig nagon, nagot som klaffar..pa alla satt. om det nu finns nagon sadan
han hanglade upp mig. i samma stund kande jag mig totalt ensam
men det fanns inget satt for mig att kunna fa fram det.
jag kanske skulle vilja ruffsa honom och fa borja grata lite nar jag ligger pa hans brost
jag sager sant jag inte vagat men det ar inte nog

laste ett horoskop dar det stod att jag maste slappa taget. att det ar dags for nya cykler.

nu ska jag dricka ol med exkollega och dom nya manniskorna som jobbar pa mitt gamla cafe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0