hemma


ja. så nu var jag här då. hos mina päron..i skogen. i regnet i svedala
jag var skitotrevlig mot en man i taxfree-butiken. man får alltså inte köpa taxfreesprit när man bara reser inom eu..wtf??
åh vad jag var dryg och elak mot honom. kunde han ha
fick åka något skiskumt flyg hem. ett franskt bolag när jag skulle åkt med sterling. jag blev lite confuzed när jag klev på planet och funderade på om jag hamnat åt helvete fel. med till kphmn kom jag..en timme för sen så att jag bara hann med en speedfika med j. vi måste ses och skvallra igen luv.

varning för att det kan bli lite nonaction i bloggen framöver..jag ska va på landet i iaf två veckor.
hjälpa till med den ena och det andra. förmodligen ska vi måla hus i veckan. jag måste fixa massa stuff.

jag har tre problem för tillfället.
1. jag gnällde lite för min syrra idag att min fd klasskompis inte kommer bjuda mig på sin födelsedagsfest. hans girlfriend har rätt svårt för mig eftersom vi brukade hänga rätt mycket på gymnasietiden, jag och han.. vi gick ju lix i samma klass. tilläggas ska väl att han i slutet faktiskt stötte på mig. jag var aldrig intresserad.
han är en toffel och jag tänkte att han inte skulle våga bjuda mig..men nu har han alltså gjort detta. det är på lördag. jag vet inte ens om jag kommer kunna få fylleskjuts. han hänger med en hel del yngre..å ingen jag känner komma vara där.
så nu när jag väl fått min inbjudan så kommer jag säkert inte gå..
han messade mig för någon timme också och sa att vi måste fika...ja det kan jag ju göra iaf.
det kommer va sån diss om jag inte kommer på hans fest..nåja.

2. när jag kom hem väntade det ett brev på mig. det var från barndomsbästisen..hon har examensfest i juni. jag måste gå dit. jag kommer inte undan. hatar sånna där sociala stela tillställningar. vi umgås inte ens längre..pratade knappt när vi sågs på en klubb för några veckor sedan. jag vill ha hennes lillebror dock..funderar på att ta med mammi eftersom hon gillar min barndomsbästis mammi. det kommer va massa där från gymnasiettiden som jag helst inte träffar. inte för att jag hatar dom..bara för att jag bli obekväm av sånt där. well..det kan väl bli trevligt om jag ger det en chans och kan slappna av..dessutom om mammi kommer med kan hon köra =jag dricka

3. vad e det med mig och neccesärolyckor. fick min neccesär för några år sen i födelsedagspresent.hade letat hur länge som helst efter en jag tyckte var snygg..sen hände ju parfymolyckan vilket gjorde att det är lite sunkig..nu har mitt röda nagellack läckt..igen! mycket den här gången också..som tur väl inte på några smycken..kommer säkert få slänga hela neccesären och börja leta igen..suck!

jag e hungrig som fan. men orkar inte äta nu. gjorde sallad ikväll..så gott. mitt nya sunda icke alkoholkonsumernade liv börjar nu..och håller förhoppningsvis en tid.
ne istället för å äta ska jag krypa ner i min säng. äntligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0