idag var dagen då jag flashade för en 50årig engelsman



han tittade på mina tuttar..& sa att han skulle göra saker ingen annan gjort.
min puls slog och slog. han såg det bara genom att titta på mitt hjärta
jag nervössvettades som fan. på senare år har jag förutom svetten..blivit nervösskakig..vilket inte alltid är så kul eftersom det händer bland människor ibland..som jag är ovan eller obekväm med..
jag valde vänster
han sa något om att det var bäst för det låg närmast hjärtat..
jag la mig ner..blundande.
jag hade varnat honom för att jag är seg.
du var seg, sa han..


jag piercade alltså min vänstra nipple idag.
det gjorde inte alls så ont som jag trodde det skulle göra, även om det gjorde ont.
jag undrar vad det är som gör att jag har sån seg hud att sticka vassa saker i..jag är nog inte drömmen för en nybörjarpiercare precis..
jag har fått en sak att tejpa på bröstet när jag flyger..det kan tydligen börja blöda då..
jag tänker inte flasha här på bloggen..men om man är vän med mig och ber snällt så kanske man får se..;)


på onsdag drar jag till england..innan dess ska jag se ett av dom bästa av band..explosions in the sky..

nu har jag inte tid med det här längre..för jag ska se scarface
angryglen presenterade mig som scarface i helgen (bl a)..människor tyckte det var underligt och trodde jag tog illa upp..
men hallå..det e ju ett av mina nick lix. jag tog det själv..

over and out

Kommentarer
Postat av: jonna

gullunge!

2008-05-05 @ 14:16:10
Postat av: Petra

Hej!
Tänkte bara lämna ett litet avtryck eftersom jag varit inne och läst på din blogg. Ha en trevlig helg!
//Petra

2008-05-16 @ 14:09:00
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0