if you find a feeling please pass it on

ja.. igar da.
jag skulle kunna skriva valdigt detaljerat men jag forsoka att inte traka ut er.
det borjade med eftermiddagscocktails pa nagot latinskt stalle. longislandtea..mumsmums. och full blir man
darefter hem en svang sen ivag och mysroka med exkollegan och hennes van. tyvarr inte vid havet..det ar sa det ska goras i den har stan, har jag hort...det var daligt vader sa nagon bortrest flatmates rum fick duga.
det blev en enda lang skratt och fnissession.

sen skulle jag ta mig in till stan och mota a..vilket va lite skumt. jag far lite luckor i tid och rorelse nar jag roker.
och forst trodde jag att jag hittade pa mannen som stod i ingangen till klubben for det var sa javla surrealistiskt..en man i cowboyhat.. som var kladd som nagon slags pimp stod och gruffade vid ingangen och sa att vi inte fick komma in..e var dar och proppsade och visade honom var vi stod pa gastlistan..dessutom kandes gangen in till klubben skitlang..men det var nog bara mitt hittepa

vi satt mest och hangde pa klubben medan e pumpade musik pa en av vaningarna..sen gick a och jag satt kvar. agnade ratt mkt tid pa att glo pa diskolightsen och var helt fascinerad. skrattade at konstiga manniskor pa dansgolvet..bl a en kvinna som maste varit nagons mamma som gick runt och fotade random folk a sen dansade loss med nagot gang..plus att hon onskade en lat av e som var helt pa sitt stalle for ett elektrodansgolv..skitskumt.

sen kom handsome 1 och 2 in. helkladda i svart. fint indiekott alltsa. handsome 1 sag ut som en snyggare variant av howlin pelle. handsome 2 hade lite mer lockar och snelugg. jag glodde pa dom men orkade inte gora nagot..jag drack inte ens forran i slutet av kvallen.
traffade e igen nar hon var klar..dansade lite..tankte ga fram till handsome 1 sa fort han blev sjalv en minut..men jag timade inga sanna tillfallen.
sen skulle e pa och spela igen..sa jag lallade runt lite och hittade en 3e vaning..tankte..om inte handsome 1 eller 2 gor nagot move snart sa gar jag fan..tyvarr hade redan handsome 1 en tjej han snackade med..hon var inget speciellt..alls..mer an att hon hade en spaceig outfit..sen kom iaf handsome 2 fram till mig..
kommer inte ihag vad han sa for namn..horde halften av vad han sa for han sluddrade..vi hangde iaf..kramades och hanglade a bit.
han var skitbra pa att kyssa och jag gillade hans hander..a lot.inte pa ett taffsvis alltsa han hade bara fina hander som var asnica att halla i.
men var konversation gick mest ut pa att jag skrattade och dissade at honom for att han var sa full..
sen gick vi darifran..han ville att jag skulle med till hotellet..jag ba..mjaae
sen gick han in i telefonkiosk..stod och latsasringde samtidigt som han kissade(!), sa det blev anda ett nej. hahaha. sanna fullisar gar det ju inte att ligga med.
 han var kram och  gostypen..i like., sa jag kramade honom hejda..och traskade hem.
ackack om han inte varit sa kalas. for han va mucho het.

skitbra med att ga ut i england
1. det ar inte svart att kanna sig snyggast pa klubben. darmed ar det bara att kora pa..man kanner sig lite ododlig helt enkelt.
2. snyggkillarna som dyker upp da och da ar verkligen snygga. ofta e dom yngre an mig och dom ar inte sa ackeldryga som snygga killar i sverige..vilket gor att det kanns sa mkt mer motiverat att stota pa dom..och dom blir valdigt tacksamma over snygga svenskor..:) i sverige ar det lite mer hierarki pa klubbar plus att alla ska vara sa bajsnodigt coola och ditt jobb e typ allt.


varit hos mum och dad idag. blev bjuden pa vitloksbrod, paj, nypotatis och sallad..mumma.
e ligger och sover sott i soffan brevid..jag ska packa nu sen sova.
jag kanner mig ratt depp ikvall dunno why.
lite skrajset att aka hem till byn..lugnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0