jag skulle kunna


skriva om hur paff jag blev över eurovision resultatet. wtf..hur missade sverige så många poäng? dock var björn såklart helt sötrolig. sebastians kör var het i sina tellierskägg.

skriva om att köra bil på natten och lyssna till gammal musik som hole. musik jag lyssnade på som 16åring. jag är fortfarande svag för courtney. blir sentimental av att lyssna på hennes musik. på ett sorgligt&skönt sätt.

skriva att jag idag har ätit mycket och det mest onyttiga man kan tänka sig..pizza, tårta och chips. yay. såhär blir jag inte av med mina extrakilon.

skriva om att jag häromdan lipade som fan till sista klass 9a-avsnittet. jag lipar åt konstiga saker ibland.. vid konstiga tillfällen, men jag gör det oftast i smyg.. det finns så mycket lip på lager i mig. sist det inträffade var det på en bro i london. det var ett band som spelade afrikanska trummor..folk gick förbi och dansade och klappade. jag blir ibland rörd mot min vilja av saker, personer & förstår inte varför. tex av predikanter..gatumusikanter,talare, romantiska smörfilmer.. även om jag inte tycker något av det är speciellt eller alls bra..alt. absoult inte håller med dom.. lipar utan att va ledsen över något alls. som om något alltid behöver komma ut ändå. som om att det händer något med mig när det är mycket känslosvall i luften, då  släpper något...
i smyg. som pappi..han e också en smyglipare.
det där passar inte riktigt ihop med den jag vill och försöker vara
bästisen märkte nog inte ens något. känns ju lite löjligt att gråta över gatumusik sådär. jag kunde och kan inte förklara varför det inträffar.

skriva att jag vill skriva till honom igen..för att jag känner att jag var elak senast. att jag för min värld inte kan komma ifrån att att jag fortfarande vill att han gillar mig. att han ska vilja ha mig

skriva om hur jag ibland blir så besviken och svartsjuk, jämförande att jag vill bara låsa in mig och sluta umgås med någon. och orkar inte ta några sociala initivativ alls.

men jag är trött. kan knappt hålla ögon öppna, snörvlar, hostar, nyser och längtar i säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0