livet på landet

din nya modeblogg!!

image71


image72

snickarbyxa: ikea
för kort gammal tröja: h&m
nagellack: star gazer
lysgult fult festivalarmband: great escape

jag gillar hur byxan ger mig shapen plattbröstad med stort ass. det skulle kunna få plats en dvärg bakom mig i dom byxorna..
sen är ju gylf upp på magen rätt hett också

förresten omnämde v:s lover mig som.."hon med baken" efter att jag gått förbi honom i bara handduk första gången vi sågs. jag skyller på att jag är svankig.

ochoch..apoteket ska börja sälja sexleksaker..! i like..undra om dom medelålders-glasögonprydd-kvinnorna som jobbar där kan rekommendera något bra..om dom liksom testkör dom..för att ge en mer personlig rådgivning.
det är så sjukt pinigt å fråga om sånt..som jag gjorde på ann summers..
-you know this butterfly and you but it..ehh..there.
-oh..that one.that you put here(visa med händerna)..yeah thats a nice one..and funny..
- (rodna)

jag köpte aldrig den.orka ha handkontroll

jag är tillbaka i sverige och jag lyssnar på p3 christer. mysman
marry me christer??

nu ska jag rensa landet hos mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0