myskvall


ojoj..hemmakvall blev det minsann. jag har inte konsumerat nagon som helst alkohol idag. yes. inte shoppat heller, om man inte raknar fika och lunch ute.
jag glomde att ata igen/tycker frukost e for trakigt for att ata. gick till min gamla cafekedja for gratiskaffe( fatt massa loyaltycard uppstamplade..gott) dar hade dom ingen mat kvar sa at kaka forsta jag at idag. ajaj i magen. ska va lite snallare mot magen.
jag och a stannade hemma och glodde pa film ikvall och pratade. sadar som vi gjorde da vi bodde ihop. det ar fint. nar man tar sig tid och prata pa riktigt
e ar ute och svirar och djar..
i och med festivalen finns det annu mer rockpojkar med smala jeans an vanligt, pa stan, ...som gar i klungor med solgalsogon pa sig trots att det ar regn i luften hela tiden. poserkatter

 jag ar inbjuden till en examensfest hos en tjej jag skrev en b-uppstas ihop med. vi umgas inte langre..men jag gillar henne fortfarande..forvantas man ga da? jag har inte nagon lust egentligen. speciellt med tanke pa att a alldeles sakert kommer va dar..vi var vanner innan sen blev han skitskum nagongang och latsades som han inte kande mig eller min bastis langre..(har fattat i efterhand att det var nagonslags flickvan grej. jag ar en toffla och kan bara umgas med henne och inga andra kvinnor-thing)

min uppsatskvinna rakade prestentera mig for den har mannen ute pa synthklubb en gang. jag sa bara lite kyligt att vi redan hade traffats. senare pa kvallen fick han daligt samvete och sa till uppsatskvinnan att saga till mig att det inte varit meningen att det blev som det blev..jaha? han bad inte mig om ursäkt personligen och pratade inte heller med mig efter det uttalandet..skumt. inte for att jag ville det heller. mes.

sovasova nu
jag e skitsugen pa bearnaisesas..ska jag gora nar jag kommer hem till svedala igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0