once a bastard always a bastard

obsobs. smaskigt inlagg..har har det hant grejer..eller inte hant menar jag..

det blev ju inte riktigt som vi tankt och fantiserat om.
det ar jag medveten om.
men jag irriterad mig pa att det ar sa javla dalig stil att inte hora av sig..alls. sa javla fegt.
jag och husband is over.
jag har aldrig och skulle aldrig kora..slutahoravsig-metoden. varfor ska det va sa svart och va arlig och rak?
alltsa jag bryr mig inte ens sarskilt mkt. men jag vill fan fa honom att kanna sig dalig..inte bestamt hur jag ska dissa honom an bara.
san javla turn off. mongobarn. jag ar irriterad som sagt.
jag ligger inte hemma med brustet hjarta och lipar om ni tror det..no way


jag borde forstatt. jag borde forsta att alla dom man jag traffar som ger mig den dar kanslan i magen, att jag inte riktigt kan lita pa dom, ar inget a slosa nagon energi pa.
sexet e ingen storre loss. han var samre an jag minns honom. ok het..men daalig.
jag kande inte sa mycket. mentalt .och seriost..palla ligga med man som kommer saa tidigt.
antingen far dom inte upp den. eller kommer dom for snabbt
suck
jag tanker prata med honom igen innan jag slanger ut honom ur mitt liv..for good

jag ska skapa ett valgorenhetsprojekt..skicka alla man pa en kommunnikationskurs.
jag borde ocksa aka pa ngn slags kurs..for jag fattar inte hur dom funkar. e dom sa javla pantade hela bunten?
arkesars. alltsa sa fort jag sager till killar att jag gillar dom eller vill hanga med dom sa bli alla sa jvla utfreakade..bara jag vill inte va ihoop med dig..fatta det. fattar inte spelasvar- grejen. drygt och sa tontigt.
trott pa drygkillar.


maste klura lite pa om jag ska kopa en extravaska for att fa hem mina shoppingfynd.
oj, jag har brant pengar. men pa bra saker anda
och alska primark. jag rakade slosa 40pund dar..men da fick jag klanning, skor, bh-set, pyjamas,klanning, leggings osv.
jag e ett fatso. har vaxt ifran mina gamla topisjeans. dom e 26or. nar vi gick runt bakis som fan i london for nagra dagar sen sa skavde dom pa hofterna..for att jag har gatt upp och for att det var sa forbannat varmt
det kanns mindre kul. jag har ju sagt till mig att inte vaxa ifran klader..
naja..jag har ett par nya toppisbyxor..dom e 28..27 fick jag inte ens over hofterna..:(
nar jag e tillbaka i svedala ska jag borja mitt sunda liv. har konsumerar jag sa mycket alkohol hela tiden att jag jamt far cravings efter salta saker..sa jag ater chips..a pommes a sant dar..


som sagt jag sitter inte hemma och moglar over nagon kanslomassigt retarded man. iaf. igar var det festival. jag och e drack whiskey och massa pints, lyssnade pa band och forundrade oss over varfor man alltid ska va sa konstiga och knepiga. pratade om att vi saknade glenlivet..of course.
jag sag the crash..ah. jag och e var helt fralsta. nar sangaren borjade sjunga pa franska..ahh sa hett. efterat pratade vi med honom..pa svenska..:)
sen sag vi tunng, david e suger, the whip och peter lyons. peter lyons var nya for mig..like it..folk/electronica. banjo med elektrobeats pa.

vi var pa g och vi hamnade pa klubb..aldirg varit dar och kommer inte hag vad den hette heller..vi dansade loss..e hade plostligt en man attached to her. jag hade ett span..pratade inte med honom forst men sen gick jag fram och bad honom bestalla en vatten till mig nar han koade i baren..han var en snallis. scott hette han. fran somewhere. spelade i band a sadar..och han var aldre an mig!
jag sa att han kunde folja med mig hem. lite halvhjartat fragade jag honom..sen gick vi ut fran klubben med hans vanner..i ljuset var mitt span inte sa hett.visst snygga skor..snygg stil snyggt ruffsigt svart har.
.han var schysst a det kandes bara bra att han gick med sina vanner istallet for mig. kannde mig nada dissad. han var mer en bra kille jag garna skulle hangt mer med.pa vanner-basis. jag gick hem nojd och glad over att jag pratat med den jag tyckte var hetast pa stallet. full igen som sa manga andra dagar har..
e fick ju ligga. vantar pa att hon och anca ska sluta skolan..sen ska vi fika.
och jag ska fa ur e alla smaskiga detaljer.
sen ikvall ska e dja..hon slar fan dom typsika dj:arna som bara spelar indiehits. hennes remixer och beats.pump och danspepp. love it.
kanske hittar jag nagot trevligt dar..vi far se. kanner mig inte sarskilt despo. kan ju alltid glo lite pa bartendern..
pusshaj

Kommentarer
Postat av: jonna

asså det aset! eller mest så jävla störig och tråkig. TÖNT! en riktig ärketönt. mespropp. äh fan jag ska äta så jag inte bubbla över av argsinthet. puss på dig och knulla skiten ur nån som förtjänar det.

2008-05-16 @ 16:40:18
Postat av: tjeck

thanx sweetie. sa trottsamt och avtandande med opalitliga man. im done with them.
i will knulla. nar jag hittar nagon vardig

2008-05-17 @ 02:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0