såklart

jag kom på det nu. när jag kollade en bekants blogg. han bor i paris och har en kind of fotoblogg. han lyckas alltid ha sådär snygga och väldigt hippa människor på sin blogg. sen såg jag en man som han fotat från någon klubb med en såndär jacka jag har. en militärgrön trenchcoat (öhh..eller vad heter dom..?) med tyska flaggan på ena armen. den har en liten bläckfläck på sig. annars ok. har aldrig använt. tänkte sy in den. blev aldrig av..såklart. jag ville skänka den till mammis second hand affär..men hon ville tydligen inte det för den hänger i garderoben.
den kostade mig inget..köpte den på landsbygden i indien..nu tänkte jag klämma någon människa på en femhundring för den..mitt nya jag. tradera nörd. jag ska börja sälja. oh yes. bra för min ekonomi

jag är melankolisk ikväll.


exlover sa idag att han saknat mig. jag var hånfull och kände mig glad över att få vara sån mot honom. nu känns det sådär. jag ska bli mindre bitter. jag ska börja snart.
fan också..nu är jag alldeles för sent i säng..bums i säng..nu!

Kommentarer
Postat av: pelikan

ja en san där jacka ja...

alla har fan dom, dominic gick omkring i en i vintras, likasa gjorde daws och lämnade den i min lägenhet över julhelgen...hoppas han frös. han är loserface.

http://ellinor.blogsome.com/2007/12/08/i-felt-your-body-move-through-my-coat/

2008-05-21 @ 23:22:51
URL: http://ellinor.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0