tandborsten

efter parfymhaveriet i min neccesär är den rätt sunkig.
saker och ting har färgat av sig och jag har inte städat i den ordentligt än
detta ledde till att mitt tandborstfodral blev lite rosa. och på något sätt blev också tandborsten i fodralet lite rosa
så jag fick köpa en ny. och nytt fodral
min nya tandborste var för hård
plus att jag glömde kvar det i malmö.
min eltandborste orkade bara borsta halva min käft.
ibland känns mitt liv så. att köpa en ny tandborste..det är dålig men jag behöver den..sen lyckas jag ändå tappa bort den.
jag hoppas att jag får utlopp för this sadness innan jag drar. jag vill inte ta med mig det där overseas.

longing for lullabies



vid den här tiden brukar jag har gjort  något vettigt. jag ska nog snart städa lite..hinna läsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0