10/11

jag skulle egentligen skriva att jag har så svårt för mustasch. enda gången det är ok är i samband med skägg.. annars fattar jag inte varför män och särskilt snygga män skall envisas med det..*äckelrysningar* är för trött för att ha någon längre utläggning om varför jag känner sånt motstånd mot det.
jag tycker du ska dumpa muschen grovt initiativ!

och varför ska hippa indiebrudar nuförtiden envisas om att ha pottfrisyr. så jävla fult. de kommer gråta när de inser hur lång tid det tar och låta det växa ut sen

vad på fest hemma hos en av djkollektivets kvinnor. där satt en kollega till mig, någon jag aldrig pratat med. på sin höjd sagt hej till...han visar sig vara hur trevlig som helst. han vill göra svensk sci-fi-film. såg en av hans helt cuta kortfilmer. jag hoppas vi kommer bli vänner

jag vet att bloggen ser tråkig ut. ed ska fixa det åt mig så småningom..yay

nu ska jag däcka.

Kommentarer
Postat av: gustav

men jag får ju så många öl åt mig bjudna på krogen med musch! plus att bruden slår ihjäl mig, eller i alla fall dumpar mig, om jag tar bort.

2008-11-11 @ 13:16:40
URL: http://paparkaka.com
Postat av: tjeck

din musch är förlåten bara för att du har så snygg tattu

2008-11-16 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0