1/11

inatt dog två personer i stockholm till följd av halkolyckor
de halkade på tunnelbanestationer och ner framför tåget.
det känns lite tragikomik över det hela och så ovärt sätt att dö på bara
 *halk* aj och sen poff *död*

jag själv tänkte gnälla lite över konsekvenserna av att det var öppen bar igår och jag drack säkert 5-6 drinkar plus ett antal öl
maten var god. en av mina chefer tvingade mig ut på dansgolvet. det var några höjdare från tyskland där men alla var avslappnade .det högsta hönset hade inte ens finkläder på sig.
jag har sovit dåligt inatt och kräkts..huu. man måste ju passa på när det är gratis lix!
inga större skandaler från igår..tyvärr.
nu ska jag gå och fixa lite flott och någon film och försöka ladda för nästa fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0