14/11 bussurfing ftw


tur att lover sa till mig att det är gratis internät på swebussar nowadays. det gör min resa en aaaningens smidigare och mindre tråkig. känns ju hi-tech och lite hippt och blogga out on the roads. jag kan säga att det händer inte så mycket
alla verkar sova vid det här laget.
undra om vi varit i götet än..antagligen inte.
kommer fram mongotidigt och ska försöka leta upp rätt buss och komma rätt, för att sen ta en dusch och krypa ner i en skön säng.missade lite det här med mat. får se vad oslo har att erbjuda för veggomat klockan 06 en fredagsmorgon

btw så är jag lite kär i emil. han spelar på mig. som de andra poeterna med väckelsepredikantsstuket på sina monologer. eller spoken word eller vad man ska kalla det. jag lipade ofta till predrikanterna förr. precis som pappi..även om jag inte lyssnade så noga eller tyckte som dem. det är något med allt det där känslosvallet..och hur de talar.

nu tänkte jag försöka sova a bit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0