18/11

så var man back i stan & har ett friskis och svettis kort i plånkan.
om jag var öm och stel efter helgens sexytime så kommer jag vara ännu mer tantstel imorgon
oslo var fint. fika, gos, drinkar.  sitta på tealounge och prata om invecklade relationer.
tur att jag inte har det som v, som gillar någon snubbe vars ex (som fortfarande tror de är ett par) väntar på honom i hans hemland och tror de ska gifta sig och är samtidigt vän med v, ehh,,,en enda röra helt enkelt. hon har en thing för illegala invandrare tror jag. knepiga fall i allmänhet

det känns bra i magen mestadels men sen är det alltid något jag blir ledsen över och jag är trött på det.
för nu har jag ändå kommit långt.  vi har utvecklats. jag vågar ge efter och sluta motarbeta mig själv och det jag känner,
för att det är läskigt och det är så lätt att backa när något känns mycket. jag försöker komma på vart det kommer ifrån, om det är hela den där röran med d från back in the days, jag vet inte.

måste sluta med destruktiva tankemönster och allt det där jag inte kommer någon vart på.
bara låta det va och se vart det hamnar. sluta nojja

det kommer bli mycket på jobbet imorgon. suck. sovasovasova.
packa upp imorgon

Kommentarer
Postat av: analt läckage

Hey, whatsup med att åka till oslo utan att ta bloggfika??? Tji fick jag för att ha legat på latsidan och inte hängt med ordentligt. Verkligen fånigt då jag också spenderade hela samma helg i Oslo, som inte är riktiga hemstaden...! Jaja, det kommer säkert en nästa gång. Det lät fint, iallafall!

2008-11-25 @ 00:45:46
URL: http://analtlackage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0