19/11

jaha. här sitter jag och pimplar tranbärsdricka, inte för att jag tycker det är gott eller så men för att jag fått en jävla urinvägsinfektion. jag får tydligen inte ligga utan att något med min fitta fuckar sig.

kollade på QAF innan..brian är ju helt het. nog mest för att han är så nonchig och jag gillar när han klär av sig innan han tar lillkillens oskuld, står där naken och bara
are you staying or are you going
are you coming and then going
or are you coming and then staying
den kanske man skulle köra någongång

det smygs in lite för mycket snusk och grovt i den här bloggen så sakteligen (hej syskon), aja

vi har köpt pepparkakor och jobbar på att bli snälla här. det finns sådana julfetischister på jobbet som redan bakat både lussekatt, pepparkaka och börjat trä sidenband över julgranskulor..eekk.

mejlen jag får nowadays är skumma, läskiga, lockande, bisarra och får mig att skratta högt..heh. imorgon ska jag ta tag i det där.

fick ett samtal från englandet häromdagen igen.. jag var i norge då och pallade inte svara och därmed få betala massa..såå nyfiken på vem det är. imorgon ska jag banne mig ringa


btw vi har planer för skräckfilmsmara här på lördagkväll/natt. komsikomsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0