25/11


vi satt på en soffa på en kall inglasad och balkong och tog en cigg. det var kallt & rökväder
 & det påminner mig om balkongen hos min första riktiga crush och hur vi stod där och tittade efter tjockiskatten tillsammans
den lägenheten var ångest, nattpromenader och låtsasbråk som slutade med att du alltid slängde runt mig som en vante
gå till ica för att köpa cigg, ditt hår och ett kaosartat kök. tjockiskatten som somnar brevid oss
efter åtta jävla år så känns vi som totala främlingar som inte har något att säga till varandra längre, är inte ens säker på att jag har hans nya nummer. det är så märkligt sånt där


jag höll en bäbis i helgen. det var mer ok än jag trodde..bebisar är konstiga men den var rätt söta iaf..så länge den var tyst.och Nej jag har inte börjat längta efter barn. det är lugnt

tog mig till doktorn idag. hon var som alla andra doktorer..de ger känslan av fisk så fort man tar dem i handen. jag vet inte varför fisk dyker upp, men det där obehagligta handslaget som är formellt. de tar inte ens tag i handen ordentligt.
jag satt en timme på drop in mottagningen och sen fick jag komma in. hon tryckte på magen och jag fick mina pillz.
så nu ska jag äntligen bli av med kissapåsig-känslan
men fuskar lite och skjuter upp det lite och börjar i övermorgon istället. för imorgon blir det irl dejt & öl med en internetmänniska som hängt med ett tag även om vi inte pratade med varann på väldigt länge där. ska bli asnice..

och Analt Läckage..alltså fan. jag var Så nära att skriva till dig att jag skulle vara i oslo men sen tänkte jag..nä men hon kommer ju inte va där ändå.. kommer med största sannolikhet dit om inte allt för lång tid igen, hoppas vi kan ta bloggfika då!

Kommentarer
Postat av: analt läckage

Jag är bara en timme bort, alltid redo för fika! (Valkyrien har det bästa kaffet.)

2008-11-26 @ 13:56:01
URL: http://analtlackage.blogg.se/
Postat av: tjeck

åh..bra! bloggfiksdejt it is, nästa gång

2008-11-26 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0