26/11

här sitter jag med paltkoma och uppknäppta byxor..puhh
men igår var ännu mer fast på ett behagligare sätt. tror jag är lite såld på stället tusen &2 där de serverar massor med gourmetburgare och kör en veggieversion på alla! my god, har nog aldrig varit mätt så länge som då.

pratade med mammi igår å sa att jag fått pilz..hon bara du också! (popsis har också haft infektion) vad är det ni gör eg, dricker ni dåligt eller sitter kallt!?
 ....
jag sa inget. hon får klura ut det där med sambandet mellan sex och urinvägsinfektion själv.

bögen vill ha med mig på lunch imorn på veggostället. tror han fick lite flatförhoppningar om mig när jag bildgooglade betty page för att visa ibra,  min närmaste jobbgranne
han bara..åh..du skulle komma bra överrens med den där tjejen här på jobbet. flattjejen

spanet på jobbet är tydligen singel nowadays säger min källor. too late. jag har så lagt ner

nu..öldejt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0