29/11


har haft konstigt ont i ryggen idag, bara på vänstra sidan långt ner, förmodligen är det väl något med njuren i samband med infektionen...kul, verkligen. känner mig som en gammal tant när jag går. palla gå till doktorn en gång till, hoppas det släpper snart.

familjen kommer imorgon..runt nio på morgonen..typiskt föräldrar " man måste göra det mest av dagen" osv

jag är uttråkad och understimulerad och räknar ner till jul. inte för att jag är särskilt förtjust ju just jul men jag vill hem,,sitta framför vedspisen och gosa med hunden..hänga hos mormor och morfar.
det är uppbullat med asmycket mat i affärerna och idag fick jag hem varsin chokladjulkalender till mig och frugan. peppar för julkalendern på tv nästa vecka med anders & måns. liite höga förväntningar där

har insett det pågår mycket diskussioner hurvida den goda hustrun är ett ass eller inte (den goda hustrun = välläst otrohetsblogg)
fattar inte hur folk orkar bry sig så jävla mycket men jag tycker definitivt inte att det är ett "konstprojekt" som jag sett det beskrivas som.

har blivit inbjuden till fina saker såsom feministisk filmcirkel, hoppas det ska bli min nya söndagsrutin.
suger en aningens att jag missar hedwig and the angry inch-festen imorgon, som ska va i en fetstorlägga i centrum med många deltagare där flera kommer komma som dragqueens & dragkings. det är ju typ årets fest.
aja, jag kan inte dricka ändå.


en spelnörd på mitt jobb har träffat sin boyfriend via world of warcraft, det tycker jag är cute.

over and out
mot sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0