1/12

vi såg girlfight på filmcirkeln
jag är svag för bittra och aggressiva kvinnor
det är synd bara att de måste lägga in lovestories ofta i filmer med sådana kvinnor i huvudrollen, för att dämpa den hotfulla bilden av en våldsam kvinna. för att det är jävligt provocerande med en kvinna som är aggressiv OCH som inte bryr sig om eller intresserar sig för män. där bilden av den mjuka kvinnan också måste visas upp för att väga upp den andra, provocerande sidan.
sen går det ju i det flesta fall bra för dem när de hittar en man som gör dem mjuka, när de träffar kvinnor däremot brukar det oftast gå åt helvete i filmer. det börjar bli lite tröttsamt det där mönstret.


Michelle Rodriguez är helt het i rollen som boxare. ge mig de där armmusklerna!





kolla min nya cuta tröja jag skaffade i helgen



flightoftheconchordscutastickadetröjor-wannabe





imorgon ska jag vara hemma. kolla upp njurar-mission






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0