4/11

jag är så trött. trams i soffan med bästisen. jag hade blivit knäpp om jag bott själv.
vill sluta med deppet. men det känns som att its not enough nu med något och jag umgås inte med vänner tillräckligt länge, får inte tillräckligt med hud eller ben över mina när jag somnar eller kanske en hand i håret. jag har människor runt mig men är fortfarande sällskapssjuk och känner mig ensam
måste sluta gå i cirklar. sluta sitta och vänta. och jag vill men jag vill inte. denna gången var det jag som sa nej.
jag borde göra något annat någon annanstans med någon annan. trött på ältet och på att inte komma någonstans, att inte få något gjort men hey idag beställde jag tågbiljetten hem till julafton iaf *planeringsfreak*
känner jag inte kickarna regelbundet så blir jag uttråkad och ångestfull. jag är så van vid att kunna sticka iväg, vid att allt är så tillfälligt, iaf när jag väljer det.

har sett sista avsnittet av the hills och singelmammor. where do i go next? åhh hittade säsong 4 på the hills nu..yes

the twilight sad - and she would darken the memory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0