5/10 tjeck popsis 1-0


jag och min syster har haft ett vad om hennes kompis. kompisen har varit tomboy sen alltid. att någon är tomboy behöver ju inte ha någon koppling till vad personen har för sexuell läggning. men ibland stämmer fördomsprofilen
jag skulle alltså få 500spänn om hennes kompis outar sig som flata. idag erkände systern att hon nyligen gjort det..haha!
jag vann!!! jag är bäst.
vem har bäst gaydar? jag har

det är utbildning på jobbet vilket innebär långluncher så jag passade på att knalla iväg till gallerian och skulle kolla på skor kom hem med ett par andra. jag har äntligen lyckats med den omöjliga uppgiften att fixa ett par vinterskor som är varma, snygga och inte kostar en förmögenhet..yes!

och så har jag beställt en ny telefon också. yay.


det flyter
men jag har ändå lite ont i magen. som vid tillfällen då man känner på sig att något inte riktigt är som det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0