8/11 part two: whats up with oslo?

jag får nyhetsbrev av rockfeller (konsertställe i oslo)
det har jag inte fått innan, vad jag vill minnas
jag får utskick från ett skitbemanningsföretag om jobb som matchar min sökning, jobb som finns i oslo
jag har inte sökt jobb genom dem på aslänge
dessutom hade jag en skum dröm om drugdealers i oslo för några timmar sen.

och trodde jag inte att man fick riktad reklam på internätet men i guess im wrong. jag har fått reklamlänkar till sidor som handlar om tjeckien. och jag har fått länkar om vart jag kan beställa en elliott smith tischa.
jag misstänkter liiite att jag får riktad reklam

vad oslogrejen handlar om fattar jag inte.
nu hemmagjorde pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0