14/10

åh. jag fick ett missat samtal från englandsnummer idag. kunde inte svara eftersom jag var på jobb och det verkar inte finnas någon vettig sida där man kan leta upp vems nummer det är..åhhh
kanske husband som finally tänkt höra av sig och be om ursäkt för att han är ett sånt ass? nee skulle inte tro det va..

har haft mansbesök sen i torsdags. nu har jag inte det längre.
lover har åkt hem. jag har gått hem, lipat en skvätt och ätit middag med frugan.

så jävla typiskt att filmduken får ett cp-ryck just när han åkt...suck.

trött &mensig.

bror fyller år idag. märkligt att jag inte skulle ha koll på det alls om det inte var för fuckbook. minns inte ens när vi pratade senast. måste varit över ett år sen. trist. vi som brukade fylleringa och ringa när vi inte kunde somna. märkligt som sagt.
det är så mycket historia. alla dessa trassliga tonårsår ihop. pulkaåkning, mopedhankning, skedning. jag saknar honom ibland.

nu blire film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0