16/ 10


ibland när jag tråkigt på jobbet kollar jag på blocket eller tradera
jag är fascinerad över hur fula saker folk säljer
särskilt klänningar
särskilt alla brudklänningar under rubrik a la " jätte fin brudklänning med spets. endast används en gång"
en gång? no kidding
dessutom verkar det som att var och varannan på sånna sidor särskriver.
(ok ja jag stavar fel rätt ofta och sådär, men det flesta borde väl ha koll på jättefin?)
aja jag skulle regga mig men orkade inte. kom inte på något jag att heta *noll fantasi*
ska sälja min tonårsklänning från camden tänkte jag.

eftersom det här håller på att bli negativa bloggen 2.0 så måste jag göra en liten u-sväng och säga att det är trevligt att jag hittat en gammal vän via facebook. vi delade rum i ukraina en gång i tiden och bondade. sen tappade vi bort varandra några år.
något annat trevligt är mejl från bruden. och att jag var forward nog att säga vad jag tyckte och att det är hennes tur att försöka släpa mig ut nu
en tredje plus är att jag och bästisen ska på äventyr i köpenhamn i helgen. äntligen lite action.  kollar klubbar och det ser rätt bra ut. hon och jag och dans och svett..yay.


peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0