20/ 10 the köpenhamnstory

köpenhamn var regn, trams och mobba danskan genom att prata hittepådanska
men alltså en del av dem är ju sämst på det där med att förstå oss
jag beställde två vann..alltså inte vatten utan "vann" han fattade ändå inte.
andra börjar med engelska direkt då blir man lite offendad och tänker..hallå det är vi som inte fattar..inte ni
shoppa loss på gina. dregla på urban outfitters. men alltså urban outfitters är inte samma här i norden..det går inte att ignorera priserna lika bra.
köpte skinny jeans för 99spänn på gina *nöjd*
sen äta sig tokmätt på rizraz..som vanligt.
och sen var vi ju på erotikmuseét också. det första vi såg där när vi kom in var en gigantisk kuk..bara..ok. den dyrkade fallosen..igen. tyvärr var det lite för lite nakna män på väggarna (surprise). men det fanns massa snygga nakenfoton från 20-30 talet där kvinnorna inte ser våpiga ut ..utan tuffa, luriga och glada. vi har även läst om chaplins fuckade sexliv..att rousseau gillade spanking osv.

vidare till öl på bankeråt. vilket var precis som kussen sa. skumt med uppstoppade djur och dockhuvuden som lampor. men mysigt och avslappnat. vi satt och drack våra öl intill en uppstoppad struts med en utklädd ren sittades i en sadel på strutsen..ehh
ett ställe som man skulle kunna tro var fullt med hipsters eller alternativt folk. (whatever that is) men det var medelålders par och yngre blandat
sen culturebox, förstod om igen vad kussen menat med "det känns som man behöver knarka för att dansa där"  det var electronica med varierad kvalité på dj:sarna.
vi fuldansade och mobbade djs som var lite väl kåta på sig själv
och sen kom han..The DJ. åhh. undra om han var dansk
han var så sjuuukt het när han stod och spelade. hans armar var bara...*dregel* han såg helt söt&snäll ut. tyvärr gick han senare. jag stod och bara glodde på honom när han spelade. han spelade definitivt den bäst musiken under hela kvällen.
hade någon konstig kille i linne och tribaltattu efter mig också. han försökte prata med mig. hög volym+danska=fatta nada
han hade babyface dessutom..inte ok.

sen kom det någon annan jag av misstag trott var lite het. han tog med oss ut på cigg och bjöd på cider..han bara i want to buy you a drink..you dont have to talk to me or anything..vi bara..okdå
mer dans. sen kom det en sötis på dansgolvet. han skinnjacka och kofta under..bästisten säger att det är typiskt mig att ta män som går på klubb där det är 40grader varmt och ändå envisas med att ha på sig jacka. min typ, påstår hon (husband hade alltid skinnjacka inne på klubb..tror nästan spretet också var typen som skulle se cool ut och hänga med jackan på sig. )
anyways jag dansar fram och hånglar upp honom. han visar sig vara lammkött..det var lite lammkött eller 30+att välja på där.
alltså det är en sån klyscha men när vi smygröker en cigg på toa och han säger att hans päron är italienare så kan jag inte låta bli att be honom säga något dåligt till mig på italienska å han viskar till mig..översätter och jag flinar..:)
mannen vill ha mig. jag vill ha honom. men alltså orka ta sig till utkanten av stan klockan fem med någon som bor hos sin mamma *haha*..så jag ljuger och säger att jag ska jobba.
efter att ha limmat på varandra ett tag dumpar jag honom och går med bästisen.
vi bytte nummer så vi får se vad som sker. vi kan gärna träffas för lite funtime någongång. då hans mamma inte är hemma!
det är något speciellt med utlandet alltså. det är skönt att prata engelska istället. om man nu vill prata..
det är bra att prata engelska när man raggar och knullar. det är enklare och mer spännande. eller hur gals?


idag har vi varit duktiga. tvättat, städat, handlat. glott på film och fnissat
jag har den bestaste bestisen

hoppas du har det kalas i englandet hesten! hälsa alla och hångla med lite söta indiekillar för mig också..

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0