20/10 part two

jag är mer positiv måndagsmänniska idag än jag varit på länge.
just nu känner jag mig inte bitter eller besviken
känner mig gogogo. (om jag får sova lite iaf)

idag pratade jag med en engelsk kille som satt i fängelse. han var trevlig.
jag fick spanet att skratta och le åt mig..
har nog en beundrare på jobbet. men han är hunkig och dricker proteinpulver för att bli större.
proteinpulverskillen är inte min typ av kille.

jag har gjort ärtsoppa för första gången i mitt liv ikväll. den kokade 1,5 timme..fatta ambitiöst

har dejt imorgon och redan tre fredagsalternativ att välja mellan. yay

det är som att det är helt lugnt nu.
att jag fattar hur det ska vara.
jag känner mig lugn och osentimental

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0