23/10


idag snackade jag med en cp kund som sa att han skulle ringa politi..go ahead lix. jag sa enough nu tänker jag lägga på. han hann först..darn
jag gillar mitt jobb. eller jag menar jag gillar folket på mitt jobb. min beundrare försökte fråga vad jag gjorde till helgen jag bara..ehh syrran kommer (pjuuh).
vi skriver utvärderingar om folk. på spanet skrev jag "cute" under övriga kommentarer. och det är han som har hand om utväreringen..:)

när jag stod och väntade på en dudette för att ta dagens fika så ställde jag mig utanför hm rätt nära en man
han bara "är det du som är helen?" neee, sa jag. om han hade varit het så borde jag sagt..of course och snott någon annans dejt.
dudetten har varit ihop med min vän. lite knepigt där..hon bara.."jag vill inte veta" och jag fattar. så jag kan inte säga att jag vet om hans jobb, om han nya, att hans varit hos mig att vi har hängt osv..det är lite skumt.
anyways. vi pratar skvaller och relationer som vanligt. denna kvinna är en ambitiös typ som säkert kommer jobba på något departement om några år.
faktum är att vi är kind of pals innan vi ens blivit utkrystade av våra mammor. våra mammor låg och snackade på bb innan vi behagade komma. dudetten kom först..jag dagen efter.


tittar på the hills och känner igen mig i lauren och hur allt är med brody i säsong 3.
lite mindre drama i mitt liv, men ändå

jag får määrkliga, komiska mejl. *hemlig*

så har italienaren hittat mig på fuckbook. det roliga är att han inte aaaallls heter det som han heter i min telefon..och det var han som skrev in det..han heter ju något jättevanligt men med ett italienskt efternamn..haha!
kanske smeknamn? kanske fylla?
anyways det är alltid lite ångest å bläddra igenom folks bilder och se om de är ok..om han, dem är ok.
det är väl ok. han är rätt liten bara..han påminner ibland lite om ryan i OC. iaf håret.

btw varför har man extra svarta hår som växer från leverfläckar? jag fattar inte. inte så hett med en liten hårfontän från en leverfläck kan jag tycka. mitt benhår börjar få imponerande längd. behålla..inte behålla?

har en liten elev på jobbet. jag gillade min förra, tjejen mer. hon var rolig, tyckte jag var rolig och hon hade koll på läget när hon skulle sköta mitt jobb. den lilla norrlänningen som sitter med mig nu, har inte det. lite väl tankspridd. ännu mer än jag brukar vara..och han messar sin flickvän 300ggr om dan. orka med parparasiter lix..
jag vill ha tjejen så jag kan glida och inte behöver sitta och förklara hela tiden..

imorgon är det ääntligen helg. utgång sen häng med systrar. greit
take me anywhere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0