26/10

jag har haft en kalashelg
utgång med bästisen. läskiga män som stalkade men det är alltid fint med bästisen. vi var hetast där. hade ett antal män att välja på om jag hade velat. det dög inte och jag var inte intresserad och allt kändes ok ändå.

lite för lite sömn. vakna av sms och inte kunna gå miste om att bli bjuden på brunch. över till kussens place. jag, systrar bästisen och kussen äter världsgoda blåbärspankisar..mmm. thanks luv.

stan. trötta. hitta sprayet..äntligen

äta god mat, hänga hemma med systrar. övertrötthet och låtsasdanska så jag och bästisen skrattar tills vi gråter.

idag åkte vi ner till havet och kallbadshuset. bastade och glodde på havet. gick och doppade oss tre gånger. skrik och fnitter. det gjorde ont av kylan men helt skönt. massa skön avslappnad nakenhet. massa sköna kvinnor. det är nog asnice där på sommaren då jag tänker mig att alla sitter på bryggan och i små bås,,njuter av sol och är bekväma med sina kroppar.
gå i regnet, men lugn och avslappnad i kroppen efter bad, ta en burgare. systrarna åker, jag åker hem.
nu väntar jag på att vi ska gå och se låt den rätte komma in
den här helgen har varit så jävla skön och jag ser redan fram emot nästa då det är firmafest!

Kommentarer
Postat av: j

meeeeh wäääh! vi skulle ju kallbada... :( fuskit!

2008-10-26 @ 23:14:24
URL: http://www.jonnaellen.blogspot.com
Postat av: tjeck

jag har väntat på det här i åratal.

vi har så svårt att klaffa en helg ihop men we will do it! nakna kalla rumpor och bröst i havet och iiihh--tjut. just ask me

2008-10-28 @ 19:04:05
URL: http://tjeckoslovakia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0